CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
KOMUNITI
PENDIDIKAN ISLAM
2007/2008
FAKULTI PENDIDIKAN
PROGRAM PENDIDIKAN ISLAM
UKM

I made this widget at MyFlashFetish.com.

THE MOST POPULAR OF NISAK


Tuesday, February 3, 2009

ada apa pada BIRU....????

Salam….
Apa ada pada blue…??? Bagi nisak “blue@biru” ada signifikannya yang tersendiri. Kenapa biru? Kenapa ya..sebenarnya nisak ni paling suka dengan warna biru! My favourite colour..!!! Hmm…rasanya mesti ada yang tak suka bila nisak cakap tentang “biru”…..kan? Hanya mereka dan keluarga yang mengetahui….
Nisak melihat biru dari perspektif warna…takde elemen fanatic “warna bendera”…hanya warna biru, salah ke…??? Ada kawan nisak tanya, kenapa nisak suka warna biru? Biru..??? Bagi nisak warna ni sangat menarik perhatian, lembut dan penuh pengertian….atau mungkin sedikit sebanyak warna biru ini turut mewakili diri nisak sendiri..iaitu seorang yang sukar dimengerti dirinya…Ya ke…???? Lepas tu nak tahu tak apa yang kawan nisak cakap? Dia kata kenapa nisak mesti suka warna biru? Warna lain tak boleh ke….?? Kenapa….? Salah ke kalau nisak suka warna biru…? Tapi bagi yang melihat biru dari segi fahaman “itu” agak susahlah mereka nak terima “biru” dan nisak kata pada kawan nisak..pandangan awak dan saya lain..!!!!…Huhuhuuuu….
Sebab tu dalam banyak-banyak bangunan di UKM ni..nisak paling suka bangunan Pusat Kesihatan (PK). Kenapa ya…sebab seluruh bangunan di PK itu dicat dengan warna biru dan nak tahu bangunan PK itu dicat dengan 5 kombinasi warna biru….sebab tu setiap kali nisak melintas di hadapan bangunan PK…mesti nak juling mata nisak pandang bangunan tu. Kombinasi warna biru tu..fuh, fantastic! Nasib baiklah bangunan, kalaulah orang….entahlah apa yang dia akan cakap kat nisak! Sewel agaknya..tengok orang sampai mata naik juling….!!!!!
Apa yang menariknya warna biru, nisak sendiri tak tahu…dah suka, nak buat macam mana kan…????? what I like about UKM? Huhuhuuu…bcoz BIRU adalah TEMA UKM….!!!!!

Nisak_team86: nisak dah buat perancangan, untuk “majlis “ nisak…,nisak nak semuanya
bertemakan warna biru…heheheee..mesti gempak kan?

0 comments: