CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
KOMUNITI
PENDIDIKAN ISLAM
2007/2008
FAKULTI PENDIDIKAN
PROGRAM PENDIDIKAN ISLAM
UKM
Photobucket

I made this widget at MyFlashFetish.com.

THE MOST POPULAR OF NISAK


Thursday, January 29, 2009

raHsIA perIBAdi meLaLUi aLAmaT E-maiL...


Salam.....
nisak ada cerita sikit hari nie....
macam-macam jenis dan pattern alamat email yang digunakan oleh setiap orang dari kita..Di sini nisak nak kongsi sedikit tentang sikap@peribadi seseorang yang dapat dikesan melalui alamat email.....!!! Kalau yang terkena batang hidung tu...jangan pula marah nisak ya..!!!

1. Guna Nama Penuh: contoh=nurhanis_alias@yahoo.com
Menggambarkan bahawa dia adalah seorang yang penuh tanggungjawab dan tidak suka berahsia, boleh dipercayai dan jujur dalam setiap perbuatannya. Tapi ingat, jangan cuba hendak memperlekehkannya…!!!

2. Nama Depan dan Nama Tengah: contoh=Amir Hanif Abdullah. Alamat emailnya aialah amirhanif@yahoo.com
Menunjukkan bahawa dia adalah seorang yang amat mengharigai diri sendiri, sanggup ketepikan hal orang lain demi kepentingan diri sendiri, serta berani tampil di khayalak ramai dan mengeluarkan pendapat dengan lantang!

3. Nama dan Tahun: contoh=Farah2003@yahoo.com
Dikatakan mempunyai ego yang tinggi dan pantang jika ada sesiapa yang cuba menentang pendapatnya dan mempunyai pegangan yang berubah-ubah. Kewujudan tahun di akhir alamat emailnya menunjukkan bahawa dia adalah seorang yang tidak luas pandangan!

4. Nama Samaran: Ramai yang buat macam ni. Contoh=miss_kodok@yahoo.com
Dikatakan bahawa dia adalah seorang yang hidup dalam khayalan sehingga kadang-kala menyusahkan orang lain. Namun dia disukai kerana sikap humor yang ada padanya dan jika di asah, dia mampu untuk menjadi seorang pemimpin dengan gaya yang tersendiri!

5. Nombor dan Abjad: contoh= 1190@yqhoo.com
Digambarkan sebagai seorang yang mempunyai sikap yang tertutup dan memerlukan masa yang agak lama sebelum membuka dirinya kepada orang lain. Itupun kalau dia mampu meraih kepercayaan terhadap seseorang, kalau tidak segala tentang dirinya tetap akan menjadi rahsia!

nisak_team86: ....????? no comment!hmm...nisak ada 2 alamat e-mail. Satu guna nama penuh, siap dengan nama ayah dan nama gelaran..alamat email nisak yang ke-2, nisak guna nama samaran....baru ada gaya...!!! jadi nisak ni kira macam mana ya.....????!!!! siapa yang nak tolong jawab.......?????

0 comments: